Uporaba splošnih pogojev
Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Taos.si na povezavi https: www.taos.si . Spletno trgovino upravlja Sonja Brezovnik s.p., taos (v nadaljevanju: »ponudnik«).
Pogoji poslovanja so sestavljeni na podlagi upoštevanja zakonskih obveznosti Zakon o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z določbami teh splošnih pogojev. Uporabnika spletne trgovine Taos.si (v nadaljevanju: »kupec«) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Zato vam svetujemo, da pred oddajo spletnega naročila pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja.
Podatki o ponudniku in kontaktni podatki
- Sonja Brezovnik s.p., taos (Spletna trgovina Taos.si)
- Dragučova 31A, 2231 Pernica
- Davčna številka: 73491004
- Matična številka: 8160953000
- TRR: IBAN SI56 6100 0001 9033 493 (Delavska hranilnica)
- E-mail: kristali@taos.si
- Spletna stran: www.taos.si
Cene
Cene naročenih izdelkov veljajo ob spletnem nakupu. Vse cene (kot tudi vsebina in tekst) prikazane na spletnem naslovu se zaradi narave dela lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Cene so brez DDV, ki ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.
Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe.
Naročilo
Za naročila v spletni trgovini Taos.si se NI potrebno prijaviti. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila izpolniti točne podatke in potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.
Postopek nakupa
V spletni trgovini izberete izdelek, ki ga želite kupiti ter kliknete ikono v košarico. Na desni strani zaslona se vam prikaže okno Moja košarica. V njej se bo pojavil izdelek, ki ga želite. Imate na izbiro, da pogledate v košarico ali enostavno zaključite nakup s klikom na blagajno.
V kolikor želite dodati druge artikle, nadaljujete z nakupovanjem na strani. Izdelke, ki se jih dodali v košarico, ostanejo tam. Košarica je dosegljiva na vsaki strani desno zgoraj.
Nakup zaključite tako, da izpolnite podatke, ki so potrebi, da vam paket lahko dostavimo. Še enkrat preverite košarico, če imate vse potrebne izdelke v njej. V kolikor želite spremeniti količino ali sam izdelek, se vrnete na korak 1 v košarico, kjer lahko spreminjate vsebino košarice.
Sami izberete način plačila. Na razpolago sta dve možnosti: po predračunu ali preko PayPal.
Označite še polje, da želite biti obveščeni o novostih na strani ter posebnih ponudbah. In odkljukajte, da se strinjate s pogoji poslovanja strani Taos.si.
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovina potrdi prejem naročila in sicer z elektronskim sporočilom o statusi naročila, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za trgovino, kot kupca.
Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila.
Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno v roku 5 minut, lahko pa proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Preverite tudi mapo »neželena pošta«, saj včasih zaide sporočilo tudi tja.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne trgovine Taos.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine Taos.si.
Obvestilo o preklicu naročila je NUJNO potrebno poslati izključno preko elektronske pošte na kristali@taos.si .
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
Naslov elektronskega sporočila: Preklic naročila
V vsebini:
- Ime in priimek kupca
- Naslov kupca
- Številka naročila
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) ima potrošnik pravico, da v primeru pogodbe sklenjene na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetje pisno obvesti o odstopu od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev in sicer na kontaktni elektronski naslov: kristali@taos.si. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju v štirinajstih (14) dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Priložena mora biti kopija računa.
Blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, ustrezno zapakirano, da se med samim transportom le ta ne poškoduje. Kupljeni izdelki morajo biti vrnjeni neoprani, nespremenjeni in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je dostavila paket.
Ponudnik vrne kupnino (morebitne promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo) za vrnjene izdelke kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega izdelka.
Naslov za vračilo izdelka ponudniku Sonja Brezovnik s.p., taos, Dragučova 31a, 2231 Pernica. Kupec vrne izdelke priporočeno po pošti, na svoje stroške.
Kupec nima pravice od odstopa pogodbe v naslednjih primerih:
Pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil narejen po prednaročilu potrošnika ali prilagojeno njegovim potrebam.
Odstop od pogodbe prav tako ni mogoč za izdelke, ki so že bili uporabljeni.
Načini plačila
Ponudnik izda račun z razčlenjenimi stroški. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila. Uporabnik lahko naročene izdelke v trgovini www.taos.si plača na naslednje načine:
- Po predračunu/ ponudbi na TRR podjetja Sonja Brezovnik s.p., taos: izdelke boste lahko plačali preko katere koli spletne banke ali preko položnice na banki oz. pošti. Po potrditvi naročila vam bomo posredovali na vaš e-mail naslov, kakor tudi vse potrebne podatke za izvedbo plačila oz. nakazila.
- Preko Paypal računa – s kreditnim karticami
Dobavni roki
Ponudnik se bo potrudil, da izdelke dostavi v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidenih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev). Spletna trgovina Taos.si nekatere izdelke izdela po naročilu. Za te je dobavni rok 7 delovnih dni.
Naročene izdelke pošiljamo po pošti. Kupnini naročenih izdelkov se prišteje še poštnina, ki jo obračunamo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije (podrobnejši opis v opisu cenik dostave in pošiljanja).
Naročila s skupno vrednostjo (brez stroškov pošiljanja) nad 49 eur vam bomo dostavili brezplačno.
Cenik dostave
Vaša naročila pošiljamo preko Pošte Slovenije. Strošek dostave znaša 3,90 eur. Za težja naročila se vam poštnina preračuna (večji kosi so težji in se poštnina prilagodi).
Pri nakupu nad 59 eur (brez stroškov pošiljanja in brez težjih izdelkov) je dostava po Sloveniji brezplačna.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, so približne. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb v opisu izdelkov, brez obveznosti obveščanja uporabnikov.
Neprevzeti paketi
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (stroški poštnine in pakiranja, stroški vrnitve paketa) in pogodbeno kazen v skupnem znesku 15,00 eur. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predli v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Reklamacije in informacije
V primeru reklamacije ali povpraševanju po dodatnih informacijah v zvezi storitvijo Taos.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov kristali@taos.si.
Stvarna napaka
Ponudnik jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka, ki so priložena paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pogleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku na kristali@taos.si. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov: Sonja Brezovnik s.p., taos, Dragučova 31a, 2231 Pernica. Priložiti mora original račun.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Pritožbe in spori
Ponudnik Sonja Brezovnik s.p.,taos spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova kristali@taos.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prizadevamo in želimo si, da bi morebitne spore reševali sporazumno, brez obravnave zapleta pred sodiščem.
Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS). Povezava do Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/mailn/index.cfm?event=main.home.show@lng=SL
Želimo vam obilo prijetnih nakupov.
Varnost
Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Sonja Brezovnik s.p., taos je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezano k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za potrebe poslovanja podjetje Sonja Brezovnik s.p., taos zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja ter naslov za dostavo (če se razlikuje od primarnega naslova),
- državo prebivališča
- naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime), Ø kontaktno telefonsko številko,
- geslo v šifrirani obliki,
- čas in datum registracije,
- arhiv komunikacije s ponudnikom (podjetje Sonja Brezovnik s.p., taos)
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
V primeru naročila na naše e-novice bomo vaše podatke uporabili za to, da vas obveščamo o novostih, novih izdelkih ali morebitnih akcijah.
Komunikacija s potrošnikom – kupcem
Ponudnik – prodajalec bo z uporabnikom- kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja / komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani in neregistrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.taos.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Taos.si in logotip sta v lasti podjetja Sonja Brezovnik s.p., taos.